even een update

Het is al weer even geleden dat ik wat gepost hebt en toen moest ik nog mijn presentatie doen. Die heb ik gelukkig achter de rug. Maar het was nog wel even een dingetje. Ik werd de dag voor de presentatie ziek. Griepje. Dus heb ik 2 dagen op pillen geleefd. Ik heb de dag voor de presentatie dus niet echt meer kunnen oefenen. Daar had ik echt geen fut voor dus ik was blij dat ik daarvoor alles zo goed had voorbereid.  De presentatie ging goed. Ik was niet eens zo zenuwachtig (of kwam dat door alle pillen die ik geslikt had voor de griep). Na de presentatie zouden er tien minuten lang vragen gesteld worden. Ook dit ging goed, ik wist alle vragen en die man zat maar te knikken en te lachen en soms met grote ogen te kijken. Dus ik ging opgelucht naar huis. Daar nog even het verslag verder afgemaakt. Niet meer nagekeken want daar had ik echt geen fut voor, ik wilde mijn bed in. Op dat moment had ik verwacht dat ik het los kon laten en lekker van mijn vakantie kon genieten. Dat ging ook redelijk goed tot het moment dat we de uitslag van de toetsen konden verwachten. Zenuwslopend was het nou ook weer niet, maar toch. En uiteraard moesten we ook dit keer weer langer wachten op de uitslag. Ik kreeg eerst de uitslag van mijn derde toetsprodukt. Ik kon alleen zien dat deze beoordeeld was, maar kon op mijn telefoon niet de bijlage openen. Dus uiteindelijk via mijn middelste te horen gekregen dat ik hier een ' goed'  voor had. En hele mooie feedback. Toen werd het weer wachten op de uitslag van toetsprodukt twee. Deze kwam twee dagen later. Dit keer lukte het me wel om het feedbackformulier zelf te openen op mijn telefoon en zag dat ik voor deze een ' ruim voldoende'  had. De feedback snapte ik niet helemaal, het leek wel of de beoordelaar mijn toetsprodukt niet helemaal goed gelezen had, maar dat maakte me niet uit. Ik had mijn tien punten binnen. Dus mijn hele module 1 heb ik in the pocket. 30 punten. De helft van het aantal punten dat ik nodig heb voor mijn P, die ik nu opeens niet meer kan halen omdat de associate degree een echte opleiding wordt op het hbo. Dus hebben ze opeens de spelregels maar veranderd. Ik vraag me af of dit zomaar tussendoor kan. We zijn immers al begonnen. Dus hier wil ik nog wel even achteraan. Als ik daar de fut voor heb, want ik merk dat ik toch wel weer even energie moet zien te vinden voor de volgende module. Die zit al helemaal in mijn hoofd, weet al precies welke clienten ik daarvoor ga nemen en wat ik met ze wil bereiken, alleen die uitvoering nog. Mijn lijf zit nog een beetje in vakantiemodus en mijn hoofd ook en daarbij komt dat ik ook meteen weer vol aan de bak moet op het werk (ivm vakanties van collega's en cursusdagen) en we thuis een jarige hadden. Maar na volgende week krijg ik het qua werk weer wat rustiger dus dan hoop ik even flink te kunnen rammen op mijn laptop. Het lukt me niet om mijn opdracht het eerst volgende toetsmoment in te leveren, maar ik probeer hem wel zo ver mogelijk af te hebben. Ook dit keer zijn het twee pittige, grote opdrachten. De derde opdracht is een reflectieverslag. Dat vind ik altijd leuk om te maken, alleen zullen er wel heel wat eisen aan vast zitten. Maar eerst maar eens opdracht 2.1.

Reacties

Populaire posts van deze blog

alweer een bevalling

wat een werk!!!