Spannend!!!!!!

Vandaag heb ik mijn eerste toetsopdracht ingeleverd. Ik vind het retespannend. En wat was het een werk! Van een film van 51 minuten een filmpje zien te maken van ongeveer 4 minuten. Niet helemaal gelukt bij mij. Hij is precies 4.28. Ik ben benieuwd of ik daarvoor nog aftrek krijg. Het filmpje monteren was natuurlijk al een probleem. Maar gelukkig had ik lief. Het verslag is ook wel tig keer aangepast. Iedere keer vond ik het toch net niet goed. En toen ik er eindelijk tevreden mee was kreeg ik alle verhalen van klasgenoten te horen en raakte ik weer helemaal in de war. Uiteindelijk mezelf daarvoor afgesloten. Niet naar geluisterd. Zelfs niet toen de coach op school weer wat uitleg ging geven over de toetsopdracht. Misschien niet zo handig maar dat zie ik over 3 weken wel. Ik hoef geen " goed" " uitstekend"  of " uitmuntend"  te hebben, voldoende is prima want dan heb ik in ieder geval mijn 10 punten. En het zou al fijn zijn als ik geen plagiaat heb gepleegd en alles redelijk volgends de APA regels heb vermeld.
Het inleveren op zich vond ik ook nog wel even spannend. Zou het lukken om mijn filmpje te uploaden? Nou daar had ik me niet druk over hoeven te maken. Dat ging wel. Duurde wel even en ik ben benieuwd hoe zij het filmpje te zien krijgen want toen ik vanmiddag nog 1x ging kijken was het beeld niet hoe het moest zijn. Ik was opeens lang en dun (ook wel eens leuk). En hoe zullen ze reageren op het filmpje. Ik denk dat ze oordopjes nodig hebben. Man, man, man, wat praat ik hard op het filmpje. De client zit nog dichterbij de camera en je moet moeite doen om hem te verstaan, als ik dan weer aan het woord kom schrik je je kapot. Maar goed, hun probleem hahahaha. Toen moest ik het verslag en het feedbackformulier nog uploaden. Dat was dus even een dingetje. Ik kon geen 2 formulieren uploaden. Als ik de ene had geupload was de andere weer weg. Pffff. Even advies gevraagd aan mijn klasgenoot/studiemaatje. Zij zei dat je de feedback samen moest voegen bij het verslag. Oke simpel dacht ik. Niet dus. Verslag was " staand"  en feedbackformulier " liggend:" En ja......die kun je dus niet zomaar samenvoegen want als je alles liggend doet dan ziet je verslag er niet uit en als je alles staand doet dan kun je maar de helft van het feedbackformulier lezen. Tjonge........maar weer even klasgenoot gecontact. Was wel een oplossing voor maar ze wist het even niet uit haar hoofd maar adviseerde me even te googlen. Ach ja....dat ik daar niet zelf opgekomen was. Even gegoogeld en het bleek heel simpel te zijn. Maar ja...je moet het maar net even weten. Dus alles aan elkaar geplakt en geupload. Nu maximaal 3 weken in spanning zitten. Dat is namelijk de tijd die de leraren mogen hebben om alles na te kijken.
Ondertussen druk doorgaan met toetsopdracht 2. Daar ben ik al ver mee. Morgen eigenlijk vrij maar toch ga ik naar school. Heb afgesproken met klasgenoot om aan de 2e toetsopdracht te werken. Deze week de analyse inleveren bij mijn leerwerkbegeleidster en dan wachten op feedback. Hopelijk eind volgende week de 2e opdracht af. Maar die wordt pas getoetst in januari. Het kan niet eerder. Maar ik heb hem liever maar af want de lessen voor de 3e toetsopdracht gaan volgende week beginnen. Zo loop ik mooi op schema.
Ik hou jullie op de hoogte zodra ik de uitslag heb. Ik hoop dat jullie in de tussentijd net zo hard voor mij gaan duimen als dat ik doe.

Reacties

Populaire posts van deze blog

even een update

alweer een bevalling

wat een werk!!!