yeahhhhh

Zondag was het zo ver. Ik zag dat ik twee mailtjes had van de beoordelaar. Ik durfde ze eigenlijk niet te openen, want openen stond misschien wel gelijk aan een teleurstelling. En dat zou nog niet het ergste zijn. ik moest dan weer aan de bak. En het gevoel dat die druk van mijn schouders af was dat voelde best wel lekker. Maar ja, vroeg of laat moest ik er toch aan geloven. Welke mail zou ik eerst kijken, die van 2.2 of die van 2.3. Over 2.2 had ik een goed gevoel. Over 2.3 niet. ik koos eerst voor 2.2, daar zat immers het meeste werk in en als ik die al voldoende zou hebben dan zou de teleurstelling over 2.3 toch minder zijn. En yes, 2.2 beoordeeld met een voldoende. ik vond het best laag. Oke weliswaar de toets gehaald, maar dat voor zoveel werk. Nou dan zal 2.3 niet veel goeds betekenen. Maar goed, 1 toets overdoen dat is te overzien. Dus ik open 2.3 en ik zie tot mijn verbazing dat deze is beoordeeld met een zeer goed. Yihaaaaa.......ik heb gewoon mijn eerste jaar in 1x gehaald!! Ik ben super blij. Gewoon mijn P in 1 jaar. Helaas heeft de regering in februari besloten dat de AD studenten niet meer officieel hun P kunnen halen en dat geldt ook al voor ons. Maar ik zeg gewoon dat ik lekker mijn P gehaald heb.
Thuis ga ik eerst maar eens de hele beoordeling kijken. Ik bekijk eerst die van 2.2 want ik ben wel benieuwd waarom ik maar een " voldoende"  gekregen heb. De beoordeling ziet er niet verkeerd uit. ik heb op 3 punten een goed gescoord en op 2 punten een voldoende. Als feedback staat er dat ik te weinig literatuur gebruikt hebt bij de theorie. Daar kan ik inkomen. Ik vond dit ook heel lastig. Had met deze toets niet zo veel aan de theorie uit de boeken, veel meer uit de diagnostische onderzoeksverslagen, maar ja, dat is geen literatuur.
Daarna maar even het beoordelingsformulier gekeken van 2.3. Allemachtig!!! Wat zie ik nu? Gewoon op 1 punt uitmuntend gescoord. Ik kan mijn ogen niet geloven. Verder alleen maar positieve feedback. Ik had de casus uitvoerig beschreven. Goed nagedacht over de normen en waarden en ik had op meso niveau gekeken (het punt waar ik uitmuntend voor had). Ja ja deze studiebol wist wel dat ze kon reflecteren (1 van de leukste dingen om te doen), maar dat ze het zo goed kon en op deze ingewikkelde manier........
Ik kan nu rustig naar mijn nieuwe uitdaging. Hopelijk hoef ik van mijn werk niet meteen weer in september aan de bak maar kan ik eerst rustig wennen aan mijn nieuwe job en het aantal uren dat ik ga werken. En dan in februari er weer tegenaan. Want dat diploma moet en zal ik hebben. Maar nu eerst echt vakantie van school. Ik kan even alle APA regels en alle taalregels vergeten (hoewel dit laatste mij nooit lukt) yeahhhh

Reacties

Populaire posts van deze blog

even een update

alweer een bevalling

wat een werk!!!